Ratatouille : (Ra-Ta-Tuy)

10 Ağustos 2008 Pazar



Ratatouille...İlk duyduğumda pek güzel olmadığını düşünmüştüm bu animasyon filminin.Ama filmin fragmanını izlediğimde çok hoşuma gitti.Zaten Pixar 'ın yaptığı tüm filmlerin seyrine doyum olmuyor.Film 2007 yılında çıkmış ancak ben geçenlerde izleyebildim :P ve size de tavsiye etmek istedim.Gerçekten çok eğlenceli bir animasyon..Filmde fare Remy ve onun aşçı olma hayali anlatılıyor.Fare Remy dünyaca ünlü olan şef Gusteau' nun büyük bir hayranıdır.Ancak büyük şef Gusteau bir gün ölür.Fare Remy Gusteau'nun ölümüne çok üzülür.Bir gün yeryüzüne çıkar.Kendisini şef ''Gusteau's'' restoranının önünde bulur.İçeri girer ve orada temizlik yapıp, bulaşık yıkan Linguini'yi izler.Çocuğun yanlışlıkla berbat ettiği çorbayı kimse görmeden düzeltir.Linguini onu farkedince kaçar..Çorba servis edildiğinde herkes çok beğenir ve Linguini'den bir kez daha yapmasını isterler.Fare çocuğa yardım etmeye karar verir ve Linguini çok ünlü bir şef olmasını sağlar.Ancak günün birinde asıl şefin fare Remmy olduğu anlaşılacaktır.


Film hakkında daha çok bilgi almak isterseniz işte bu resmi sitesi.Site gerçekten çok güzel..Film hakkında her şey, filmin karakterleri, onların birbirinden güzel resimleri, videoları, oyunları vb. bir çok şey var.Bakmanızı öneririm.Ayrıca filmi izlemenizi tavsiye ederim.Filmi izlerken çok eğleneceğinize eminim.Ratatouille gerçekten defalarca izlenebilecek güzellikte bir film...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu filmi izlemeyi ben de çok istiyorum. Bazıları animasyon filmlerini çocuklar için sanıyor. Bence animasyon izlemek inanılmaz eğlenceli. Teknoloji sayesinde hergün birbirinden güzel animasyon filmleri çıkıyor. Bu oldukça güzel bir şey...

Adsız dedi ki...

Bu filmi bende çok sevdim.Fare çok güzel yemek yapıyor :D

Adsız dedi ki...

fareleri kimse sevmez ama bu animasyonu izledikten sonra fareler hakkındaki düşünceleriniz değişebilir...

Börek Tarifleri dedi ki...

başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler