Hepsi Grubundan Gülçin,Cemre,Eren ve Yasemin'in burçları, hobileri, kiloları vb. özellikleri

12 Temmuz 2008 Cumartesi


Herkes tarafından beğenilen Hepsi Grubu 22 ve 24 yaşları arasındaki genç kızlardan oluşuyor.Birbirleriyle ilk olarak bale grubunda tanışmışlar.Bu genç ve güzel kızlardan Gülçin Ergül ve Cemre Kemer 1985 yılında İstanbul'da doşmuş.Eren Bakıcı 1984 'te, Yasemin Yürük ise 1986'da İstanbul'da doğmuş.Bu genç kızlardan oluşan grup Türkiye'nin ilk R&B grubu aynı zamanda.Şimdi size bu kızlardan bahsetmek istiyorum.
Grubun en küçüğü olan Yasemin 22 yaşında.Fenerbahçe taraftarı.Burcu ise başak.Boyu 1.65 cm ve 48 kilo.En çok sevdiği renk mor.Spor arabalara ve araba yarışlarına bayılıyor.
Grubun sarışın güzeli Gülçin 23 yaşında.Herhangi bir takım tutmuyor.Burcu akrep.52 kilo ve boyu 1.70 cm.Pembe ise en sevdiği renk.Kitap okumaktan hoşlanıyor.Ayrıca grubun en sessizi.Biraz sakar ve unutkan.Yemek yemeyi çok seviyor.
Grubun en büyük elemanı olan Eren'in yaşı 24.Tuttuğu takım Galatasaray.Boğa burcu.Grubun en neşeli üyesi.Kilosu 50 , boyu ise 1.68 cm.Yemek yapmaktan ve film izlemekten hoşlanıyor.Yeşil rengi seviyor.
Grubun diğer üyesi Cemre ise 23 yaşında.Takım olarak Beşiktaşı tutuyor.48 kilo ve 1.68 boyunda.Kova burcu.En çok sevdiği renk mavi.Anneannesi ile vakit geçirmekten zevk alıyor.Ayrıca grubun en titizi olan Cemre taklit konusunda da çok başarılıymış.

6 yorum:

archadian dedi ki...

hayatım ilk yorum benden olsun, blogunda başarılar dilerim....

Adsız dedi ki...

boylardan 7şer cm eksiltince doğru sonuçlar çıkıyor google'dan buraya düşenler :D

PRENSES dedi ki...

BU GRUBU ÇOOOOOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE DE CEREN'İ.

Grup hepsii 💋 dedi ki...

Ben bu geupu cooooookk seviyorum ozelikle cemre sonra yasemin sonra gulcin sonra eren ama hepsinide seviyorum onlar benim icin cok özel ve herzaman onlarin muzigini dinliyorum ve. Hepsi 1 e bakiyorum herzaman cookkk seviyorum onlari

Aysu dedi ki...

Gülçin bitanesin😍😍😍❤💔💕💖💗💗💙💚

Adsız dedi ki...

En güzel şarkıları yalan